אאורה ישראל בשת"פ עם מועדון הצרכנות "אשמורת" תציע הנחות ותנאי תשלום נוחים לרכישת דירות ברחבי הארץ לחברי המועדון

שיתוף פעולה בין חברת אאורה ישראל לבין מועדון הצרכנות "אשמורת"  אאורה תעניק לחברי המועדון הנחות של עד 300 אלף שקלים ברכישת דירות בפרויקטים שונים ברחבי הארץ

 

מדובר בהנחות של עד 300 אלף שקלים ברכישת דירות בפרויקטים של החברה בערים: רמת השרון, רמת חן, רמת גן, קריית אונו, יהוד-מונוסון, חולון, חדרה, נתניה, אילת ובן שמן. בנוסף להנחה במחיר הדירה, יוכלו עובדי ההוראה ליהנות גם מפטור משכר טרחת עו"ד, תנאי תשלום נוחים והטבות נוספות. תוקף המבצע עד סוף חודש ספטמבר.


דוגמאות להנחות שיינתנו:
בפרויקט אונו ואלי בקרית אונו – דירת 4 חדרים תוצע למכירה ב 2.41 מיליון שקלים במקום 2.56 מיליון שקלים
באאורה סיטי בחדרה – דירת 3 חדרים תוצע למכירה ב 1.35 מיליון שקלים במקום 1.44 מיליון שקלים
באאורה ברמת השרון- דירת 5 חדרים תוצע למכירה ב 2.73 מיליון שקלים במקום 2.94 מיליון שקלים


אאורה ישראל מובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, נהנית מיוקרה ומוניטין רב מאוד בשוק הנדל"ן בישראל. במהלך השנים אאורה ישראל יזמה, תכננה וביצעה בהצלחה עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ. נכון לימים אלה, אאורה משווקת פרויקטים למגורים ברמת השרון, רמת חן, רמת גן, קריית אונו, יהוד-מונוסון, חולון, חדרה, נתניה, אילת, בן שמן ועוד.

הדמייה - אאורה רמת השרון

מועדון אשמורת הינו, מועדון הצרכנות וההטבות של חברי הסתדרות המורים, ביניהם מורים ומורות, גננים וגננות, מנהלים ומפקחים, סטודנטים להוראה ועוד... המועדון נחשב לאחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל. חברי המועדון, שכולל גם בני משפחה, מחזיקים בכ-220 אלף כרטיסי אשראי "אשמורת" (ישראכרט) ומבצעים בכל שנה עסקאות בהיקף של כ-7.5 מיליארד שקל. מלבד ההטבות והמבצעים לחברי המועדון מוענקים הנחות במגוון קטגוריות, ביניהם במסעדות, מופעי תרבות ובידור, אטרקציות, חופשות ועוד, לרבות הנחה קבועה ואוטומטית במעמד חיוב החשבון בכ-12,000 בתי עסק.


ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת 360, מציין כי "מבדיקות שערכנו עלה כי מצוקת הדיור ומחירי הנדל"ן הגבוהים מטרידים את עובדי ההוראה ובני משפחותיהם. לכן, יזמנו מבצע ייחודי ואטרקטיבי במיוחד במטרה להיטיב עם קהל עובדי ההוראה ולאפשר להם ולבני משפחותיהם מגורים בתנאים טובים יותר. מטרתנו היא להגדיל משמעותית את כמות הדירות שירכשו עובדי ההוראה בשנת 2020. אנו שמחים על ההסכם עם אאורה ישראל, שפרט לקהילת עובדי ההוראה - יסייע גם לחזק ענפי הבניה והנדל"ן בישראל ואת העוסקים בתחום, שנפגעו קשה במשבר הקורונה".


יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של חברת אאורה ישראל, מסר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מועדון הצרכנות "אשמורת" . "אשמורת" נחשב לאחד ממועדוני הצרכנות החזקים ביותר בישראל והוא מהווה לתפיסתנו כוח קנייה חזק מאוד. אנו צופים ביקושים גבוהים במבצע, שיגבירו את קצב השיווק בפרויקטי החברה ברחבי הארץ "